..........i have a dream.......

 من رویایی دارم..

حتی اگه شکسته و رونده بشم..

بازم مثه گنج ازش محافظت میکنم

همواره نگرانم که مبادا

رویام  مثه یه زهر برام پوچ بشه..

واقعیت اینه که.......زمان به عقب بر نمیگرده!

ااری من رویایی دارم

رویامو باور دارم..

به من بنگر..

که چگونه با دیوار سرد و بلند تقدیر روبه رو میشوم

میتوانم  در برابرش بایستم

سر انجام یک روز

ااز این دیوار بالا میروم...............................................................................به سوی بلندای اسمان

اازادانه پر میگشایم...

زنجیر های دنیا قادر نیستند مرا در بند بکشند

تا آخرین لحظه ی زندگی ام

تا رسیدن ان روز لبخند میزنم

بیا با هم با ان رو به رو بشویم... 

رویاهاتو فراموش نکن!

....dream high....


نظرات شما عزیزان:

کاش یکم بارون بگیره
ساعت10:27---3 خرداد 1391
خدا ابر رو به گریه میاره تا گلها بخندن، پس هر وقت بارون آمد یادت نره بخندی . . .


سلام مثل همیشه زیبا بود
اپم اگه دوست داشتی سر بزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:, |